Servicii de psihologia muncii si organizationala
– Selectează şi aplică tehnici şi metode (cum ar fi sondajele organizaţionale) pentru evaluarea percepţiilor, atitudinilor şi comportamentelor relaţionate cu performanţa, erorile, încărcarea, stresul, sănătatea sau siguranţă.
– Selectează şi aplică tehnici şi metode (cum ar fi sondajele organizaţionale) pentru evaluarea percepţiilor, atitudinilor şi comportamentelor relaţionate cu practicile de HR.
– Selectează şi aplică tehnici şi metode (cum ar fi sondajele organizaţionale) pentru evaluarea percepţiilor, atitudinilor şi comportamentelor relaţionate cu practicile de HR.
– Selectează şi aplică instrumente, tehnici şi metode (cum ar fi interviuri, teste, observaţii) pentru analiza psihologică a forţei de muncă.
– De exemplu, realizează un audit de sănătate ocupaţională în organizaţia-client. De exemplu, realizează un audit al competenţelor existente în companie la diferite niveluri ierarhice sau în diferite departamente.
– Selectează şi aplică tehnici şi metode (cum ar fi sondaje organizaţionale sau realizată în rândul clienţilor) pentru evaluarea la nivel organizaţional a percepţiilor, atitudinilor şi comportamentelor relaţionate cu structura, cultura şi managementul organizaţiei. Selectează şi aplică tehnici şi metode pentru diagnoza directă a structurii, culturii şi managementului cu trimitere la eficienţă, flexibilitate şi inovaţie. De exemplu, realizează o analiză de reţea pentru a diagnostica structura de comunicare din companie. De exemplu, realizează o diagnoză a culturii şi climatului organizaţional din companie.
– Selectează şi aplică instrumente, tehnici şi metode (cum ar fi analiza cognitivă a sarcinilor, analiza condiţiilor fizice de muncă) pentru a face o diagnoză a caracteristicilor locului de muncă, relevante pentru performanţă, erori, încărcare, stres, sănătate sau siguranţă.
– Selectează şi aplică instrumente, tehnici şi metode (cum ar fi analiza muncii, analiza fluxului de personal) pentru a analiza ce caracteristici trebuie să aibă forţa de muncă.
– De exemplu, realizează o analiză a aspectelor legate de siguranţa la locul de muncă şi a riscului de accident, în companie.
– De exemplu, realizează o analiză a muncii.
– Selectează şi aplică instrumente, tehnici şi metode (cum ar fi analiza de structură, analiza de proces, analiza de reţea) pentru a realiza o diagnoză structurii şi contextului organizaţional.
– Dezvoltă un program de formare profesională şi training.
– Dezvoltă un sistem de selecţie de personal sau de evaluare a performanţelor profesionale.
– Dezvoltă un instrument de evaluare psihologică (de exemplu un test sau
– Concepe şi/sau adaptează tehnici şi metode pentru analiza locului de muncă. – Concepe metode pentru evaluarea solicitărilor şi încărcării cu muncă etc. -Dezvoltă procese de muncă.
– De exemplu, realizează un audit de sănătate ocupaţională în organizaţia-client. De exemplu, realizează un audit al competenţelor existente în companie la diferite niveluri ierarhice sau în diferite departamente.
– Selectează şi aplică tehnici şi metode (cum ar fi sondaje organizaţionale sau realizată în rândul clienţilor) pentru evaluarea la nivel organizaţional a percepţiilor, atitudinilor şi comportamentelor relaţionate cu structura, cultura şi managementul organizaţiei. Selectează şi aplică tehnici şi metode pentru diagnoza directă a structurii, culturii şi managementului cu trimitere la eficienţă, flexibilitate şi inovaţie. De exemplu, realizează o analiză de reţea pentru a diagnostica structura de comunicare din companie. De exemplu, realizează o diagnoză a culturii şi climatului organizaţional din companie.
– Selectează şi aplică instrumente, tehnici şi metode (cum ar fi analiza cognitivă a sarcinilor, analiza condiţiilor fizice de muncă) pentru a face o diagnoză a caracteristicilor locului de muncă, relevante pentru performanţă, erori, încărcare, stres, sănătate sau siguranţă.
– Selectează şi aplică instrumente, tehnici şi metode (cum ar fi analiza muncii, analiza fluxului de personal) pentru a analiza ce caracteristici trebuie să aibă forţa de muncă.
– De exemplu, realizează o analiză a aspectelor legate de siguranţa la locul de muncă şi a riscului de accident, în companie.
– De exemplu, realizează o analiză a muncii.
– Selectează şi aplică instrumente, tehnici şi metode (cum ar fi analiza de structură, analiza de proces, analiza de reţea) pentru a realiza o diagnoză structurii şi contextului organizaţional.
– Dezvoltă un program de formare profesională şi training.
– Dezvoltă un sistem de selecţie de personal sau de evaluare a performanţelor profesionale.
– Dezvoltă un instrument de evaluare psihologică (de exemplu un test sau
– Concepe şi/sau adaptează tehnici şi metode pentru analiza locului de muncă. – Concepe metode pentru evaluarea solicitărilor şi încărcării cu muncă etc. -Dezvoltă procese de muncă.
-Dezvoltă proceduri de muncă. Dezvoltă programe pentru munca în schimburi.
– Concepe şi/sau adaptează teste şi baterii de teste psihologice. Dezvoltă un program de training. Dezvoltă instrumente de apreciere a performanţelor profesionale. Dezvoltă un sistem pentru dezvoltarea personală, managementul competenţei, sau managementul performanţei. De exemplu, dezvoltă un program pentru munca în schimburi. De exemplu, dezvoltă un program de training.
– Concepe şi/sau adaptează metode pentru evaluarea şi analiza percepţiilor angajaţilor, a atitudinilor şi comportamentelor relaţionate cu structura, cultura şi managementul. Concepe şi/sau adaptează metode pentru instruirea managerilor, sau pentru schimbarea structurii, culturii şi managementului organizaţional. De exemplu, dezvoltarea unui chestionar de evaluare a percepţiilor, dezvoltă un program de schimbare culturală.
– Concepe şi/sau adaptează teste şi baterii de teste psihologice. Dezvoltă un program de training. Dezvoltă instrumente de apreciere a performanţelor profesionale. Dezvoltă un sistem pentru dezvoltarea personală, managementul competenţei, sau managementul performanţei. De exemplu, dezvoltă un program pentru munca în schimburi. De exemplu, dezvoltă un program de training.
– Concepe şi/sau adaptează metode pentru evaluarea şi analiza percepţiilor angajaţilor, a atitudinilor şi comportamentelor relaţionate cu structura, cultura şi managementul. Concepe şi/sau adaptează metode pentru instruirea managerilor, sau pentru schimbarea structurii, culturii şi managementului organizaţional. De exemplu, dezvoltarea unui chestionar de evaluare a percepţiilor, dezvoltă un program de schimbare culturală.
Tagged as coaching, consiliere vocationala, diagnoza, evaluare psihologica, firma, ilie marinescu, life coaching, loredana ionascu, organizatie, psihodiagnoza, psihologia muncii, psihologie organizationala, testare aptitudinala, testare psihologica
Categorized as Career coaching, Coaching, Servicii, Team coaching
Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.